Клінічний Центр інфекційних хвороб вітає вас!
Лікарня бере на себе зобов’язання із забезпечення високої якості виконання робіт у сфері надання медичної допомоги згідно з вимогами чинного законодавства України, керівних і розпорядчих документів у сфері охорони здоров’я, забезпечує дотримання правових та організаційних засад надання громадянам допомоги, виходячи з пріоритету прав і свобод людини і громадянина.
Підрозділи, які взаємодіють під час надання медичної допомоги в сфері охорони здоров’я, відносяться до наступного підрозділу за процесом як до внутрішнього замовника.
Діяльність лікарні спрямована на неухильне поліпшення якості всіх робіт і задоволення очікуваних потреб замовників (пацієнтів/клієнтів).
Реалізація Політики у сфері якості є пріоритетним завданням для кожного працівника лікарні.
Головним фактором реалізації проголошеної політики є постійне поліпшування результативності діючої системи управління якістю у відповідності до вимог ДСТУ ISO 9001:2015, що є гарантією якісного надання медичної допомоги з урахуванням інтересів суспільства та замовників (пацієнтів/клієнтів).
Цілі у сфері якості спрямовані на постійний розвиток і вдосконалення основної діяльності з надання медичної допомоги, зокрема на ефективне функціонування процесів управління та допоміжних процесів, процесів контролю, аналізування та їх поліпшення.
Керівництво лікарні бере на себе зобов’язання із забезпечення необхідними ресурсами для реалізації Політики та доведення її до всіх працівників.